Sisu Hockey Kiekkokoulu etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko, joukkueen kotipaikka on Hämeenlinna ja pelattava sarja Leijona-kiekkokoulu. Joukkueeseen kuuluu 60 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Aloita jääkiekko Sisu Hockeyssä!

Sisun Leijona -kiekkokoulussa 4-10-vuotiaat lapset voivat tutustua jääkiekon lajitaitoihin, opetella luistelua ja ryhmässä toimimista sekä nauttia jäällä liikunnan iloista.

Edistyminen on nopeaa, koska harjoittelemme kaksi kertaa viikossa: maanantaisin klo 18.00-18.50 ja lauantaisin klo 9.00-09.50 Jääliikuntakeskus Hakiolla, os. Kiekkoritarinkuja 5, 13130 Hämeenlinna.

Kiekkokoulu maksaa koko kaudelta 250 €: syyskausi 150 € ja kevätkausi 100 €.
Ilmoittautuminen ja lisätietoa www.sisuhockey.fi.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 3 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Sisu Hockey Kiekkokoulu: kokoonpano